Qidiruv natijasi(0) Barcha mahsulotlar
    Kategoriyalar
      МАРКЕТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО ПОЛНОГО ЦИКЛА В УЗБЕКИСТАНЕ
      МАРКЕТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО ПОЛНОГО ЦИКЛА В УЗБЕКИСТАНЕ
      МАРКЕТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО ПОЛНОГО ЦИКЛА В УЗБЕКИСТАНЕ
      МАРКЕТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО ПОЛНОГО ЦИКЛА В УЗБЕКИСТАНЕ

      МАРКЕТИНГОВОЕ АГЕНТСТВО ПОЛНОГО ЦИКЛА В УЗБЕКИСТАНЕ

      Kod: S-0683050
      5 000 000 so'm

      Tavsifi

      Toshkentdagi marketing agentligi

       

      Woodlime marketing agentligi sizga O'zbekistonda bozor tadqiqotlarini o'tkazishda yordam beradi.

       

      Integratsiyalashgan marketing strategiyasi | Brendni joylashtirish | Bozor tadqiqotlarini tashkil etish va o'tkazish | PR aloqalari | obro'ni boshqarish

       

      TOSHKENT BOZORI TADQIQOTLARIDA TARTIB: chuqurlashtirilgan intervyu, iste'molchi so'rovi, ekspert suhbati, fokus-guruh, onlayn so'rov, zal testi, ko'zni kuzatish, o'lchovlar va kuzatishlar, stol tadqiqoti, sirli xaridlar (sirli xaridlar).

      TOSHKENT SHAHRI VA O‘ZBEKISTONNING BARCHA HUDUDLARIDA SIFATLI BOZOR TADQIQOTLARINI TASHKIL ETAMIZ VA O‘TKAZIB ETAMIZ.

       

      Marketing tadqiqotlari | Bozorning marketing tadqiqotlarini tashkil etish | Toshkent va butun O'zbekistonda marketing tadqiqotlari

       

      woodlimegroup.uz SAHIDDA SIZ Iste'molchi Ommaviy So'rovi, CHUQURILGAN INTERVYU, FOCUS-GRUP, O'lchovlar, Kuzatishlar VA BOShQA KO'PLARGA BUYURT BERISH MUMKIN.

       

      Marketing tadqiqotlari - bu risklarni kamaytirish va gipotezalarni sinab ko'rish maqsadida bozor, raqobatchilar, iste'molchilar, narxlar, korxonaning ichki imkoniyatlari to'g'risidagi ma'lumotlarni to'plash, qayta ishlash va tahlil qilish. Marketing tadqiqotining natijasi - bu strategiyani tanlash va amalga oshirishda foydalaniladigan aniq ma'lumotlar.

       

      Reklama kampaniyasini boshlash va ma'lumotsiz marketing strategiyasini yaratish, tuzilmagan va oqilona ma'lumotlarning reklama fondlariga sarmoya kiritish orqali biznes uchun xavf hisoblanadi. Marketing tadqiqotlari (“marketing tadqiqoti”) boshlanishidan oldin auditoriyani qiziqtiradigan mahsulotlarni ishlab chiqarishga yordam beradi va keyingi reklama byudjetlarini tovar belgisi yoki brendni ilgari surish uchun yo'naltiradi.

       

      Bozor tadqiqotlarini o'tkazish har doim ham byudjetga mos kelmaydi, lekin bozorga noto'g'ri tovar joylashuvi va iste'molchiga kerak bo'lmagan mahsulot bilan kirish ko'proq pul yo'qotish demakdir!

       

      Biz amalga oshiramiz:

       

      Birlamchi va ikkilamchi marketing tadqiqotlari

       

      Makrotizim tadqiqotlari

       

      Xaridor shaxsini o'rganish

       

      Raqobatchilar tadqiqoti

       

      Mahsulot yoki xizmatlardan foydalanish bo'yicha tadqiqotlar

       

      Narxlar bo'yicha tadqiqotlar

       

      Brend xabardorligi tadqiqoti

       

      Mijozlarni qondirish va sodiqlik tadqiqoti

       

      Bozor segmentatsiyasini o'rganish

       

      Kampaniya tadqiqotlari (tajribalar va gipotezalarni tekshirish)

       

      Bozor tadqiqoti

       

      Marketing tadqiqotlari

       

      O'zbekistonda marketing tadqiqotlari.

       

      O'zbekistonda bozor marketing tadqiqotlarini tashkil etish.

       

      Toshkent shahrida marketing tadqiqotlarini olib borish.

       

      Woodlime agentligida marketing tadqiqotlari

       

      https://woodlimegroup.uz/marketingovye-issledovanija/

       

      ALOQALAR

       

      MUROJAT UCHUN

       

      woodlimegroup.uz

       

      woodlime.uz

       

      +99871 200-68-86

       

      Telegram - @WOODLIME_UZ

       

      Barchasini ko'rish

      Izohlar

      Izoh qoldirish

      Ushbu mahsulotga hali izoh qoldirilmagan