Yandex
Katalog
Qidiruv natijasi(0) Barcha mahsulotlar
    Kategoriyalar
      Qidiruv natijasi(0) Barcha mahsulotlar
        Kategoriyalar

          Atomy

          Haqimizda

          2009 yilda tashkil etilgan atomi xalqaro tarmoq marketing kompaniyasi bo'lib, dunyoning 27 mintaqasida, shu jumladan Koreyada (2023 yil dekabr holatiga ko'ra) to'g'ridan-to'g'ri savdo qiladi. Atomi tashkil topganidan beri iste'molchilarga yo'naltirilgan tarmoq marketingi bilan jadal rivojlanib, rais Park Xan Gilning "mutlaq narxdagi mutlaq sifat"tamoyiliga qat'iy rioya qildi. Kompaniya innovatsion fikrlash doirasida barqaror o'sish uchun asos yaratish uchun tinimsiz ishladi, bu esa mijozlar muvaffaqiyatini o'zining asosiy maqsadi sifatida belgilaydi va kompaniyaning korporativ madaniyati birgalikda o'sish va sheriklik tamoyillariga asoslanadi.   Atomy iste'molchilarga yo'naltirilgan tarmoq marketing strategiyasidan foydalanadi. Biz arzonroq narxlarda yuqori sifatli foydali mahsulotlarni tanlaymiz va ularni do'konlar, chegirmali do'konlar, uy do'konlari tarmoqlari va onlayn-do'konlar bilan raqobatlasha oladigan tarqatish kanallari orqali sotamiz. Boshqacha qilib aytganda, mijozlarimiz uchun biz boshqa kanallar orqali tarqatiladigan o'xshash mahsulotlarga qaraganda sifat va narx jihatidan raqobatbardosh mahsulotlarni topamiz ushbu strategiya yordamida biz mijozning ehtiyojlarini qondirishdan uning muvaffaqiyatini ta'minlashga o'tish bo'yicha yakuniy maqsadimizga erishmoqchimiz.

          Yana

          2009 yilda tashkil etilgan atomi xalqaro tarmoq marketing kompaniyasi bo'lib, dunyoning 27 mintaqasida, shu jumladan Koreyada (2023 yil dekabr holatiga ko'ra) to'g'ridan-to'g'ri savdo qiladi.

          Atomi tashkil topganidan beri iste'molchilarga yo'naltirilgan tarmoq marketingi bilan jadal rivojlanib, rais Park Xan Gilning "mutlaq narxdagi mutlaq sifat"tamoyiliga qat'iy rioya qildi. Kompaniya innovatsion fikrlash doirasida barqaror o'sish uchun asos yaratish uchun tinimsiz ishladi, bu esa mijozlar muvaffaqiyatini o'zining asosiy maqsadi sifatida belgilaydi va kompaniyaning korporativ madaniyati birgalikda o'sish va sheriklik tamoyillariga asoslanadi.

           

          Atomy iste'molchilarga yo'naltirilgan tarmoq marketing strategiyasidan foydalanadi. Biz arzonroq narxlarda yuqori sifatli foydali mahsulotlarni tanlaymiz va ularni do'konlar, chegirmali do'konlar, uy do'konlari tarmoqlari va onlayn-do'konlar bilan raqobatlasha oladigan tarqatish kanallari orqali sotamiz. Boshqacha qilib aytganda, mijozlarimiz uchun biz boshqa kanallar orqali tarqatiladigan o'xshash mahsulotlarga qaraganda sifat va narx jihatidan raqobatbardosh mahsulotlarni topamiz ushbu strategiya yordamida biz mijozning ehtiyojlarini qondirishdan uning muvaffaqiyatini ta'minlashga o'tish bo'yicha yakuniy maqsadimizga erishmoqchimiz.

          Izohlar
          Izoh qoldirish

          Bu kompaniya haqida hozircha sharhlar yo'q.

          Sotuvchi
          1.00
          Atomy Janubiy Koreya
          Sotuvchi
          1.00
          Atomy Janubiy Koreya