Ushbu kitob muallifi Karl Syuell qimmatbaho avtomobillar savdosi bilan shug‘ullansa-da, uning maslahatlari VIP-mijozlar bilan ishlaydiganlarga to‘g‘ri keladi: shuningdek, mazkur kitobni o‘qib, siz ham mahsulotni raqiblaringizdan emas, aynan sizdan sotib olishlari uchun kurashishni o‘rganishingiz mumkun.
Kuzatuvlarga ko‘ra, Rossiya biznesining 80 foizdan kam bo‘lmagan qismi mijozni ancha vaqt ushlab turishga emas, balki bir martalik sotishga mo‘ljallangan. Qolgan 20-80 foizi mijozni uzoq vaqtgacha ushlab qolishga yo‘naltirilgan. Biroq buning uchun u sodiqlikni saqlab turishning "mexanik” tizimlaridan foydalaniladi (sovg‘alar, diskont kartalar va hokozolar).
Syuellning biznesida esa boshqacha yondashuvdan foydalaniladi. Bu aynan mijozni ushlab qolishni birinchi navbatdagi vazifa, deb biladi, ikkinchidan esa - bu narsani faqat hamma tomonidan qabul qilingan insoniy, emotsional aloqalar bilangina bajarish mumkin, deb hisoblaydi.
Muallif: Karl Syuell, Pol Braun
Til: O‘zbek (krill)
Sahifalar soni: 224
Muqova turi: Qattiq
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.