Brend kitob nima? Avvalo, biz korporativ belgilar, brenddan foydalanish bo'yicha ko'rsatmalar, shuningdek, uni bozorda ilgari surish bo'yicha ko'rsatmalar haqida gapiramiz. Brend kitobda odatda kompaniyaning vazifasi, tovar qadriyatlari va asosiy strategik maqsadlari tasvirlangan. Korporativ identifikatsiyaning asosiy elementlari: -Logo. Brendning butun vizual platformasi logotip yaratilishidan boshlanadi. Noyob markali grafikalarda shifrlangan bo'lib, u brendning falsafasi va maqsadlarini qisqacha ochib beradi. - Ranglarni birlashtirish. Barcha ommaviy axborot vositalarida ranglarning izchilligi brendning xabardorligini ta'minlaydi; - Brendli shriftlar. Shriftlar assortimentini tanlash korporativ identifikatsiyaning umumiy kontseptsiyasi bilan belgilanishi va brendning xususiyatini hisobga olishi kerak; Brend-kitobni ishlab chiqish va kompaniyaning korporativ identifikatori sizga noyob imidj, tan olish va eng muhimi - mijozning ishonchini beradi! Hamkorlarimizning ishi va sharhlarini bizning veb-saytimizda ko'rishingiz mumkin: oe.uz Brandbook-ga buyurtma bering va kompaniyamizning har qanday xizmatlari uchun 500000 sertifikat oling. Qo'shimcha ma'lumot olish uchun ko'rsatilgan raqamga qo'ng'iroq qiling, shundan so'ng mutaxassislarimiz sizga maslahat berishadi!
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.