Investorlar, banklar, tenderlar uchun biznes-rejani ishlab chiqish
Biznes-rejani ishlab chiqish ko'plab biznes muammolarini hal qilishda juda talab qilinadigan vazifadir. Ayni paytda, “biznes-reja” tushunchasi, O‘zbekistonda mashhur bo‘lishiga qaramay, bir ma’noli va ko‘pincha noto‘g‘ri tushuniladi. Bu nafaqat tadbirkorlarning biznesni rejalashtirish jarayoni haqidagi noto'g'ri tushunchalariga, balki "tajribali biznes-rejachilar" deb ataladigan ko'plab taxminlarga ham olib keladi. Natijada vaqt va pul yo'qoladi.
“Korporativ Maslahat Tizimlari” MChJ xodimlari, birinchi navbatda, biznes rejalashtirish sohasida mamlakatimiz va xorijlik olimlarning nazariy-uslubiy tadqiqotlariga, shuningdek, bu boradagi o‘ziga xos ishlanmalariga tayanadi.
Biznes-rejalarni ishlab chiqish va "Korporativ Maslahat Tizimlari" MChJ muvaffaqiyatli ishining o'ziga xos xususiyatlari haqida umumiy tasavvurga ega bo'lish uchun biz menejerlar va biznes egalari tomonidan yuzaga keladigan asosiy savollarga javob beramiz.
1. Biznesni strategik rejalashtirish, yaratish yoki rivojlantirish, shuningdek uning asosiy ko'rsatkichlarini samarali nazorat qilish maqsadida.
Bu, birinchi navbatda, korxonangizning ichki maqsadlari uchun ishlab chiqilgan biznes-reja. Bunday hujjat hech qanday tashqi talablar bilan bog'liq emas, u faqat biznes egalari uni ishlab chiqishdan oldin qo'ygan vazifalarni bajaradi.
2. Investitsiyalarni jalb qilish maqsadida.
Bunda biznes-rejada investorga (bank, investitsiya fondi, venchur kapital kompaniyasi va boshqalar) pulni qaytarib berish kafolati tasdiqlanishi kerak. Bunday biznesni rejalashtirishda aniq moliyaviy institutlar tomonidan qo'yiladigan ko'plab talablarga diqqat bilan rioya qilish kerak. Bunga rasmiy dizayn talablari va moliyaviy modelni baholash va taqdim etish bo'yicha maxsus ko'rsatmalarimiz kiradi.
“Korporativ Maslahat Tizimlari” MChJ jiddiy investorlar, jumladan, xorijiy investorlar bilan ishlash bo‘yicha muvaffaqiyatli tajribaga ega bo‘lib, istalgan tilda va istalgan shaklda kerakli materiallarni taqdim etgan holda istalgan talab uchun biznes-reja ishlab chiqadi.
1. Marketing tadqiqotlari va marketing rejasi.
2. Korxona tashqi muhitining asosiy parametrlari prognozi.
3. Loyiha uchun narx shartlarini asoslash.
4. Ishlab chiqarish dasturini rejalashtirish - ishlab chiqarish hajmlari va asosiy resurslar (ishlab chiqarish rejasi).
5. Loyihani amalga oshirishning tashkiliy rejasini ishlab chiqish, yaratilgan ishlab chiqarishni tashkil etish va uni boshqarish.
6. Investitsiya loyihasini amalga oshirishda qo’yilmalar tarkibi va miqdorini aniqlash.
7. Loyihaning joriy xarajatlarini rejalashtirish.
8. Loyihaning moliyaviy natijalarini shakllantirish uchun moliyaviy-iqtisodiy kompyuter modelini qurish, investisiya loyihasining samaradorligini baholash mezonlarini hisoblash.
9. Loyihani amalga oshirishdagi xatarlarni baholash va ularni optimallashtirish yechimlari.
10. Biznes-rejani muayyan maqsadlar uchun talablarga muvofiq rasmiylashtirish, uni targ‘ib qilish va himoya qilish uchun zarur multimedia va boshqa materiallarni ishlab chiqish.
Hatto eng muvaffaqiyatli dizaynlar, investitsiya qarorlari va biznes-rejalar ham taqdimotga malakali yondashuvni talab qiladi. Shundagina ularni amalga oshirish uchun zarur resurslar ajratiladi.
Shuni yodda tutish kerakki, har bir kredit tashkiloti, investitsiya fondi, venchur kapital kompaniyasi biznes-rejaga o'ziga xos talablarga ega. Bundan tashqari, ushbu materiallarni vizualizatsiya qilish, ularni taqdim etish va potentsial investor tomonidan himoya qilish ko'pincha talab qilinadi.
“Korporativ maslahat tizimlari” mas’uliyati cheklangan jamiyati mutaxassislari ushbu muammolarni hal etishda boy tajribaga ega.
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.