Biznesni baholash-bu aktivlar, daromadlar, xatarlar va bozor sharoitlari kabi turli omillarni hisobga olgan holda uning bozor qiymatini aniqlash jarayoni. Biznesni baholash sotish, qo'shilish, investitsiyalarni jalb qilish, moliyaviy hisobotlarni tuzish yoki boshqaruv qarorlarini qabul qilishda muhimdir.
Baholashga ta'sir qiluvchi asosiy omillar:
Moliyaviy ko'rsatkichlar (daromadlar, foyda, qarzlar).
Aktivlar (ko'chmas mulk, uskunalar, intellektual mulk).
O'sish istiqbollari va xavf.
Bozor pozitsiyasi va raqobatbardoshlik.
Sanoat va iqtisodiy vaziyat.
Baholash usullari quyidagilarga qarab daromad, qiyosiy va qimmat yondashuvlarni o'z ichiga olishi mumkin
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.