Nasosni boshqarish davri va chastota konvertori quyidagi funktsiyalarni bajaradi:
- nasosning uzluksiz ishga tushishi va tormozlanishi;
- darajasi yoki bosimi bo'yicha avtomatik boshqarish;
- "quruq yugurish" dan himoya qilish;
- fazadan tashqari rejimda, suv ta'minoti tarmog'ida avariya yuz bergan taqdirda, kuchlanishning pasayishi holatlarida elektr nasosining avtomatik ravishda yopilishi;
- A1 chastota o'zgartirgichining kirishida kuchlanishdan himoya qilish;
- nasosni yoqish va o'chirish, shuningdek favqulodda vaziyatlar to'g'risida signal;
- boshqaruv idishini nasos xonasida salbiy haroratlarda isitish.
Nasosni yumshoq boshlash va silliq tormozlash A1 tipidagi FR-E-5,5k-540ES chastotali konvertor yordamida amalga oshiriladi.
Suv osti nasosining motorini U, V va V chastotali konvertorning terminallariga ulangan. SB2 "Ishga tushirish" tugmachasi bosilganda K1 o'rni faollashtiriladi, K1.1 kontakt chastotani o'zgartirgichni o'rnatishda ko'rsatilgan dasturga muvofiq elektr nasosining uzluksiz ishlashini ta'minlaydigan chastota konvertorining STF va kompyuter kirishlarini bog'laydi.
Chastotani o'zgartirgichida yoki nasos dvigatelidagi kontaktlarning zanglashiga olib kelganda, K2 o'rni ta'minlab, konvertorning AC davri yopiladi. K2 ishidan so'ng, uning K2.1, K2.2 kontaktlari yopiladi va K1 pallasida K2.1 aloqasi ochiladi. Chastota konvertori va K2 o'rni chiqishi o'chirilgan. O'chirishni takroran yoqish faqat avariyani bartaraf etgandan va 8V3.1 tugmachasi yordamida himoyani tiklaganidan keyin mumkin bo'ladi.
4 ... 20 mA analogli chiqishi bo'lgan BP1 bosim sensori chastotani o'zgartirgichning analog kirishiga ulanadi (4, 5 aloqalar), bosimni barqarorlashtirish tizimida salbiy teskari aloqani ta'minlaydi.
Stabilizatsiya tizimi chastota konvertorining PID boshqaruvchisi tomonidan ta'minlanadi. Kerakli bosim K1 potentsiometrida yoki chastota konvertorining boshqaruv panelidan o'rnatiladi. Nasosi "quruq ishlayotganda", KZ o'rni bobinining qisqa tutashuvi A2 elektron qarshilik rölesi 7-8 kontaktlarini yopadi, kontaktlariga 3-4 "quruq ishlaydigan" sensor ulanadi.
KZ rölesi ishga tushirilgandan so'ng, uning K3.1 va KZ.2 kontaktlari yopiladi, buning natijasida nasos motorining yopilishini ta'minlab K2 himoya o'rni faollashadi. Bu holda KZ o'rni K3.1 kontakt orqali o'z-o'zidan ishlaydi.
Barcha favqulodda vaziyatlarda HL1 chiroq yonadi; HL2 chiroq suv sathining qabul qilinishi mumkin bo'lmagan pasayishi bilan (nasosning "quruq ishlashi" bilan) yonadi. Nazorat kabinasi sovuq mavsumda VK1 issiqlik rölesi yoqilganda KM1 kontaktori tomonidan yoqilgan elektr isitgichlar yordamida isitiladi. Chastotani o'zgartirgichning kirish sxemalari QF1 elektron to'xtatuvchisi tomonidan qisqa tutashuv va ortiqcha yuklanishdan himoyalangan.
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.