Qo'l - mustaqil avtoulov suspenziyasining elementi. G'ildirakning vertikal tekisligida cheklangan harakatni ta'minlash uchun xizmat qiladi, u ushlab turadi, uni yon tomonga o'girishga imkon bermaydi. Asma qo'llarning turlari Süspansiyonun dizayniga qarab, qo'llar biriktirma nuqtalari soniga ko'ra turlarga bo'linadi. Bunga qo'shimcha ravishda, ular transport vositasining yo'nalishidagi burchakka qarab tasniflanadi. Ushbu parametrga ko'ra, qo'llar uzunlamasına va enli bo'linadi. Ko'pincha mustaqil suspenziyada A shaklidagi ushlagichlar (uchburchak qo'llar deb ham ataladi), ikkita biriktirma nuqtasi bo'lgan tekis ushlagichlar va H shaklidagi qo'llar mavjud, ular umumiy o'tish moslamasiga ega bo'lgan 2 juft oddiy qo'ldir. Zamonaviy osma qo'l dizayni Qo'l cho'zilgan quyma nurli qotishma bo'lagi bo'lib, ikkala uchida uzunlamasına qattiqlashtiruvchi va quloqlari bor. Bir uchi silindrsimon munchoq bilan jihozlangan bo'lib, unga jim blok qo'yiladi, aniqrog'i, siqib qo'yiladi - qo'lni tanaga, ramkaga yoki pastki ramkaga mahkamlaganda qistirma vazifasini bajaradigan qism. Ikkinchi uchi halqali munchoq bilan ta'minlangan bo'lib, u sharsimon birikmaning biriktirilish nuqtasi bo'lib xizmat qiladi. Lever dizayni to'xtatib turadigan muhandislikka qarab farq qilishi mumkin. Masalan, to'p bo'g'imining tagida to'lqin bo'lmasligi mumkin, chunki u bilaguzuk va gaykalar bilan tutqichga bog'langan shar birikmasining tanasida yasalgan. Bunga qo'shimcha ravishda, orqa ko'p yo'nalishli suspenziyada, ikkala uchida jim blok ostida silindrli boncuklar bo'lgan qo'llar ko'pincha ishlatiladi.
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.