Debriyaj savati diskni va volanni ulash va ajratish uchun mos ravishda debriyajni yoqish va o'chirish uchun javobgardir. Savat debriyaj moslamasidagi ajralmas tugun bo'lib, agar u ishlamasa, mexanizm ishlamaydi. Qurilma va ishlash printsipi Shunday qilib, debriyaj savati bitta qurilish blokidir. U bosimli plastinkadan, diafragma bulog'idan va korpusdan iborat. Savat mexanizmning boshqa qismlari bilan o'zaro ta'sir qiladi. Bir tomondan, murvat yordamida, savatning qopqog'i volanga ulanadi. Boshqa tomondan, savatda o'rnatilgan qaytish bulog'i bo'shatuvchi rulman bilan aloqa qiladi. Bosim plitasi boshqariladigan disk va volanning ulanishini ta'minlaydi. Debriyaj o'chirilgan bo'lsa, bosim plitasi izdosh diskni bosadi, bu esa o'z navbatida volan bilan aloqa qiladi. Debriyajni jalb qilish bosim plitasining bosimi to'xtashi tufayli sodir bo'ladi, bu holda boshqariladigan disk volandan alohida aylanadi. Bosim diski tangensial deb ataladigan plastinka kamonlari yordamida savatning qopqog'iga ulanadi. Debriyaj ishdan chiqqanida, ular qaytib keladigan buloq rolini o'ynaydi. Savatning yana bir elementi diafragma bahoridir. Xususiyatlari tufayli disk va volanni ulash uchun zarur kuch ta'minlanadi va natijada momentni uzatish mumkin. Bahor korpus chetiga suyanadi va barglari barglariga o'xshaydi. Korpusning ichiga, buloq murvat yoki qo'llab-quvvatlash halqalari yordamida biriktirilgan. Bo'shatish rulmani savat tashqarisidagi gulbarglarning uchlariga bosiladi. Bu savat ichida, bu bahor bosim plitasini bosishni to'xtatganiga olib keladi.
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.