"GIVENCHY Pour Homme" ning tengi yo'qligi zamonaviy inson uchun ajoyib tanlovdir. Afsonaviy frantsuz brendining xushbo'y hidi nafislik va uslubning timsoliga aylandi va iste'dodli dizayner Xubert de Givenchi va maftunkor ekran yulduzi Odri Xepbernning romantik uchrashuvi tufayli dunyoga keldi. U ustaga kompaniya tomonidan ishlab chiqarilayotgan ko'plab parfyumeriya asarlarini yaratishga ilhom berdi. Pour Homme 2002 yilda chiqarilgan va brend kollektsiyasiga munosib qo'shilgan. Parfyum ta'rifi GIVENCHY Pour Homme tualet suvi elita atirlar guruhiga kiradi. Yoqimli yog'ochli atir zamonaviy bordo shishasiga joylashtirilgan. Uning har bir notasi egasining erkakligi va jasoratini ta'kidlaydi. Xushbo'y qahramon jilovli va lakonik. U ayollarning qalbini bo'sh so'zlar bilan emas, balki harakatlari bilan yutadi. Yuqori tsitrus notalari tetiklantiruvchi greyfurt va pishgan mandarin bilan ochiladi va achchiq bergamot hidini aks ettiradi. Keyin tog 'lavanta va vetiver tandemining o'ziga xos "yuragi" paydo bo'ladi. Kompozitsiyaning asosiy notalari - sadr va tutatqining engil yog'ochli notalari. Pour Homme xushbo'y hidi zamonaviy poytaxt aholisi tomonidan faol hayotni afzal ko'radi va uni yorqin voqealar bilan to'ldiradi. Bunday erkaklar vaqtni behuda sarflamaydilar va ayollar bilan muvaffaqiyat qozonishadi. Nozik elita parfyumeriyasi odil jins vakillarining e'tiborini tortadi va chaqiradi. Aromatik yog'larning yuqori konsentratsiyasi tualet suvining yuqori chidamliligini ta'minlaydi. Pour Homme atirini kunduzi ham, kechqurun ham ishlatish mumkin. Kompozitsiya qishda eng yaxshi tarzda ochiladi, lekin uni mavsumning yarmida ham ishlatish mumkin. GIVENCHY atirini 45 yoshgacha bo'lgan erkaklar afzal ko'radi.
© 2012 - 2025 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.