Toshkentda marketing tadqiqotlari
Biz barcha xalqaro standartlarga muvofiq marketing tadqiqotlarini olib boramiz
Namuna va tadqiqot dasturini chuqur o'rganish tufayli biz kamida 95% aniqlik bilan vakillik ma'lumotlarini olamiz.
Mijozlarning, etkazib beruvchilarning va distribyutorlarning ehtiyojlarini o'rganish
O‘zbekiston bozorini o‘rganish bilan qaysi sohalarni qamrab olish mumkin?
Bozor hajmini aniqlash: bozor salohiyati, uning sig'imi, kompaniyalar ulushi va to'yinganlik darajasi to'g'risida ma'lumotlar olish; potentsial va mavjud xaridorlar haqida ma'lumot.
Mijozlar va ularning ehtiyojlarini o'rganish: birinchi navbatda, xulq-atvor motivlarini va mijozlarning qoniqishini aniqlash uchun so'rovlar; raqobatchilar va biznes sheriklarining pozitsiyalari.
Segmentatsiya: auditoriyani geografik, demografik, psixologik va ijtimoiy-iqtisodiy omillar asosida maqsadli guruhlarga bo'lish.
Marketing tadqiqotlari
▶ Marketing tadqiqotlari - Miqdoriy so'rov (so'rovnoma)
▶ Marketing tadqiqotlari - Sifatli so'rov (intervyu)
▶ Marketing tadqiqotlari - Chuqur suhbat (ekspert suhbati)
▶ Marketing tadqiqotlari - Hall testi (mahsulot sinovi)
▶ Marketing tadqiqotlari - Fokus-guruhlar (oflayn)
▶ Marketing tadqiqotlari - sirli xaridor (oflayn miqdoriy)
▶ Marketing tadqiqotlari - Sirli xaridor (oflayn sifat)
▶ Marketing tadqiqotlari - Mystery Shopper (onlayn)
▶ Bozor tadqiqoti - iste'molchi NPS indeksini o'lchash (oflayn)
▶ Bozor tadqiqoti - NPS iste'mol indeksini o'lchash (onlayn)
▶ Marketing tadqiqotlari - Narxlarni pasaytirish va kuzatish (sensus) yoki chiqish auditi
▶ Marketing tadqiqotlari - O'lchovlar (joydagi odamlarning o'tishi)
Marketing tadqiqotlari Toshkent - https://woodlimegroup.uz/marketingovye-issledovanija/
WOODLIME AGENTLIGIGA ALOQALAR
woodlimegroup.uz
+99871 200-68-86
Telegram - @WOODLIME_UZ
info@woodlime.uz
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.