Motul TEKMA ULTIMA 10W-40 dvigatel moy
Sotuvda mavjud Kod: 105738Dpf zarracha filtri bilan jihozlangan og'ir Yuklangan Turbo dizel dvigatellari uchun motor moyi.
Eng so'nggi avlod yuk mashinalari, avtobuslar, qurilish texnikasi, qishloq xo'jaligi texnikasi, statsionar dvigatellar, kam oltingugurtli yoqilg'ida ishlaydigan kema va qayiq dvigatellari uchun maxsus ishlab chiqilgan (≤ 50 ppm). EGR (chiqindi gazni qayta ishlash tizimi) va/yoki SCR (selektiv tiklash tozalash tizimi) va/yoki zarrachalar filtri (DPF) bilan jihozlangan Turbo zaryadlangan, kam emissiyali (evro III, evro IV, evro V yoki evro VI) dizel dvigatellari uchun mo'ljallangan. ACEA E6 tasnifi bilan past SAPS motor moyi, past sulfat kul miqdori (≤ 1%), fosfor miqdori (≤ 0.08%) va oltingugurt (≤ 0.3%). Turli xil parklarda ishlatilganda eski va yangi avlod dvigatellari uchun ishlatilishi mumkin.
Afzalliklari
■ Dispersant va oksidlanishga qarshi xususiyatlarga ega: kuyikish shakllanishiga qarshi turish va yog ' filtrining tiqilib qolishining oldini olish.
■ Yuqori aşınmaya qarshi xususiyatlar: silindr oynasini parlatishdan himoya qiladi.
■ Yuqori yuvish xususiyatlari: pistonning tozaligi va piston yivlarida cho'kindi hosil bo'lishini nazorat qilish ta'minlanadi.
■ Past haroratli yopishqoqlik klassi aşınmayı minimallashtiradi va past haroratlarda dvigatelni oson ishga tushirishga imkon beradi.
■ Korroziyaga qarshi, piyodalarga qarshi xususiyatlarga ega, metall yuzasini zangdan tozalashga imkon beradi.
TEKMA ULTIMA + 10W-40 TEXNIK XUSUSIYATLARI
Yopishqoqlik sinfi SAE J 300 10W-40
20°C (68°F) da zichlik ASTM D1298 0.857
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 90,5 мм²/с
100°C (212°F) ASTM d445 da yopishqoqlik 13,8 mm2 / s
ASTM d2270 yopishqoqlik indeksi 156,0
o'rnatish nuqtasi ASTM D97 -33,0 °C / -27,0 ° F
ASTM d2896 ning umumiy ishqoriy soni 13,4 mg KOH / g
ASTM d92 yong'in nuqtasi 236,0 °C / 457,0 ° F
Evro IV, evro V yoki evro VI standartlari talablariga javob beradigan dvigatellar sezgir chiqindi gazlarni tozalash tizimi bilan jihozlangan: - oltingugurt va fosfor katalitik konvertorning ishlashini bloklaydi, chiqindi gazlarni tozalash samaradorligi pasayadi. - Sulfat kul zarracha filtri elementlariga yotqiziladi: zarracha filtrining ishlash muddati kamayadi, yoqilg'i sarfi oshadi va dvigatel kuchi pasayadi. ACEA E6 standarti zarrachalar filtri (DPF) bilan jihozlangan yuk mashinalari dvigatellarida foydalanish uchun mo'ljallangan moylash materiallari uchun maxsus ishlab chiqilgan. Sulfat kulining kamayishi, fosfor va oltingugurt miqdori zarracha filtrining tiqilib qolishiga yo'l qo'ymaydi va uning ishlash muddatini oshiradi. CK-4 API tasnifi egzoz gazini qayta ishlash tizimi (EGR), shuningdek selektiv tiklash tozalash tizimi (SCR) va zarrachalar filtri (DPF) bilan jihozlangan dvigatellarning himoyasi va chidamliligini ta'minlashga qaratilgan.
Tavsiyalar
Dvigatel moyini almashtirish oralig'i uskunalar ishlab chiqaruvchisi tavsiyasiga binoan tanlanadi va transport vositasining ishlash sharoitlariga qarab o'zgartirilishi mumkin. Agar kerak bo'lsa, uni mineral va sintetik asosda yog'lar bilan aralashtirish mumkin.
Ushbu mahsulotga hali izoh qoldirilmagan
Mazkur sotuvchi haqidagi ma'lumot Soliq.uz tizimi orqali tekshirildi va ishonchli deb tasdiqlandi
Batafsil