Yandex
Katalog
Qidiruv natijasi(0) Barcha mahsulotlar
    Kategoriyalar
      Qidiruv natijasi(0) Barcha mahsulotlar
        Kategoriyalar
          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari
          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari

          Kod: S-0787944
          350 000 so'mdan
          Tavsifi

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari

           

            -

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari yoki Marketing tadqiqotlari - risklarni kamaytirish va gipotezalarni tekshirish maqsadida bozor, raqobatchilar, iste'molchilar, narxlar, korxonaning ichki salohiyati haqidagi ma'lumotlarni yig'ish, qayta ishlash va tahlil qilish. Marketing tadqiqotlarining natijasi - bu strategiyani tanlash va amalga oshirishda foydalaniladigan aniq ma'lumotlar.

           

           

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

          Bozor tahlili vaziyatni turli tomonlardan ko'rish, mavjud vaziyatni baholash, istiqbollarni bashorat qilish va xavflarni aniqlashga yordam beradi.

           

           

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari: Sirli xarid qilish - bu mahsulot yoki xizmatni sotib olish jarayonida ma'lum iste'molchi tajribasini olishga qaratilgan marketing tadqiqotlarining bir qismi sifatida ma'lumot to'plash usullaridan biri.

           

           

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

          Chakana savdo ob'ektlari auditi "Chakana savdo auditi" - bu sizning mahsulotingizning do'konda mavjudligini, reklama materiallarining mavjudligi va dolzarbligini, tovarlarni namoyish qilish sifatini, mahsulotlarda narx belgilarining mavjudligini va hokazolarni nazorat qiluvchi chora-tadbirlar majmui. yoqilgan.

           

           

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

          NPS darajasini o'lchash "Net Promoter Score" yoki iste'molchilarning sodiqlik indeksi - bu sizning mijozlaringiz kompaniya yoki mahsulotni boshqa odamlarga tavsiya etishga qanchalik tayyor ekanligini ko'rsatadigan ko'rsatkichdir.

           

           

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

           

          Hall testi sizga iste'molchining xatti-harakati, mahsulot, xizmat, nom, brend, qadoqlash, turli xil sinovdan o'tgan xususiyatlar bo'yicha mahsulotning iste'mol xususiyatlarini baholash haqida ma'lumot olish imkonini beradi.

           

           

           

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

           

          UX testi yakuniy foydalanuvchilar tomonidan raqamli mahsulot interfeysidan foydalanish imkoniyatini sinab ko'rishdir. Sinov mahsulot foydalanuvchi talablariga qanday javob berishini ko'rsatadi.

           

           

           

          O‘zbekistonda marketing tadqiqotlarini www.woodlimegroup.uz marketing agentligida buyurtma qiling

          Barchasini ko'rish
          Izohlar
          Izoh qoldirish

          К данной услуге отзывов пока нет.

          O'zbekistonda marketing tadqiqotlari
          Kod: S-0787944
          350 000 so'mdan
          Sotuvchi
          2.49
          🔘 Woodlime - marketing Toshkent shahri, Mirzo Ulug`bek tumani
          Kompaniya izohlar
          Barchasini ko'rish
          Glotr-b Glotr-b m1