Tovarlar va xizmatlar bozori doimiy rivojlanayotgan tizim bo'lib, unda tendentsiyalarga rioya qilish va raqobatchilar va yangi kompaniyalarning xilma-xilligida ajralib turish juda muhimdir. Rebrending har doim zamon bilan hamnafas bo'lishga imkon beradi. Biz sizning brendingizni yangilaymiz, kompaniyaning bozor mavqeini oshirish va tomoshabinlarning sodiqligini oshirish uchun keng ko'lamli yangilanishni amalga oshiramiz.
Rebrending nimani o'z ichiga oladi?
Kompaniya yoki mahsulotni rebrendlash audit va maqsadlarni belgilashdan boshlanadi. Kompaniyani muvaffaqiyatli targ'ib qilish uchun "A" va "B" nuqtalarini bir zumda topish nuqtasini tushunish juda muhim – biz o'zimizni topishga intilamiz. Brendning auditi, uning semantik va vizual qismi auditoriya va bozordagi boshqa kompaniyalar bilan bog'liq ishlarning hozirgi holatini aniqlashga imkon beradi; kompaniyani yangilash bo'yicha vazifalar hajmini aniqroq shakllantirish. Shundan keyingina biz bajarishimiz kerak bo'lgan vazifalar to'g'risida qaror qabul qilinadi: joylashishni aniqlash, asosiy xabarlar, shior va brend afsonasini sozlash kerakmi. Logotipga, korporativ identifikatsiyaga qanday o'zgartirishlar kiritishimiz kerak. Qanday uslub tashuvchilarni qayta ishlash kerak va brendning barcha elementlaridan foydalanish qoidalarini qanday shakllantirish kerak.
© 2012 - 2025 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.