toshkentda reklama roliklarini yaratish
"Reklama videosi" - bu juda boshqacha janr va xarakterdagi reklama mahsulotlarining umumiy nomi. Odatda, bu tomoshabin e'tiborini tortadigan qisqa videorolik (5, 10, 15, 20 yoki 30 soniya). Reklama videosi moda bo'lishi mumkin. Bunday video sizning brendingiz yoki mahsulotingiz uchun kerakli rasmni yaratadi, tomoshabinga muhim xabar - "xabar" ni etkazadi. Yoki, masalan, axborot: sizning mahsulotingiz, biznesingiz va brendingiz haqida qisqacha va lo'nda gapirish. Rag'batlantiruvchi video byudjetga mos bo'lishi mumkin: masalan, fotoslayd-shou. Yoki aktyorlar, ko'plab uskunalar va maxsus effektlarni yaratishni o'z ichiga olgan qimmatbaho murakkab loyiha.
Ishlab chiqarish jarayoni:
Reklamani tayyorlash loyiha g'oyasini muhokama qilishdan boshlanadi: ssenariy loyihasi aniqlanadi. Stsenariy loyihasi sizning "xabaringiz", auditoriya, siz ta'kidlashingiz va videoda tegishingiz kerak bo'lgan pozitsiyalaringizni hisobga oladi. Keyin WOODLIME ssenariyning toza versiyasini yaratishga kirishadi: unda kelajakdagi barcha joylar, ishtirok etadigan odamlar, harakatlar, ovoz berish, kerakli grafikalar hisobga olinadi. Ssenariyda suratga olish kunlari soni va ishlatilgan texnika, maqsadli auditoriya va filmdan qanday foydalanilishi hisobga olinadi. Vazifa va stsenariyning murakkabligiga qarab, reklama rolikining umumiy ishlab chiqarish vaqti 2 haftadan 2 oygacha davom etishi mumkin.
https://www.woodlime.uz/
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.