Ingliz tilidan tarjima qilingan "Common Rail" (Common Rail, CR) "umumiy yo'l" degan ma'noni anglatadi. Common Rail innovatsion elektron yonilg'i tizimidir. Bu erda bosim inqiloblar soni va AOK qilingan yoqilg'i hajmidan qat'iy nazar ta'minlanadi. Natijada, dvigatel iqtisodiy va eng muhimi, ekologik toza bo'ladi. Atmosferaga chiqarilgan zararli moddalar miqdori sezilarli darajada kamayadi. An'anaviy tizimning o'rnini bosadigan Common Rail murakkab arxitekturaga ega. Asosiy xususiyatlarning ro'yxati quyidagicha: elektron boshqaruv bloki; solenoidlar; yuqori bosimli yonilg'i pompasi; yonilg'i temir yo'li (yuqori bosimli yonilg'i pompasi yoqilg'ini bosim orqali etkazib beradigan saqlash tizimi); yoqilg'i injektorlari; dizel yoqilg'isini dozalash; ulash naychalari; bosim regulyatori; O'nlab sensorlar (harorat, pozitsiya, havo oqimi va boshqalar). Rampada yuqori bosim hosil bo'ladi. Tizimga yonilg'i quyadigan injektorlarga yoqilg'ini etkazib beradi. Jarayon to'liq va to'liq kompyuter tomonidan boshqariladi, bu esa sensorlarni o'qishga asoslangan holda o'z harakatlarini moslashtiradi. Umumiy temir yo'llarni ta'mirlashda qiyinchiliklar Agar avtoulovchi oldingi tizimlarni o'zi tuzatishga urinib ko'rsa, Common Rail bilan vaziyat ancha murakkablashadi. Bu erda hamma narsa elektronika tomonidan boshqariladi. Uyda ta'mirlash faqat qiyin emas - bu mumkin emas. Chunki sozlash uchun maxsus uskunalar va stendlar kerak bo'ladi. Elektron boshqaruv blokining dasturiy ta'minoti shunchaki o'chib ketadigan paytlar mavjud. Avtoulov xizmatida muammoni hal qilish uchun biroz vaqt talab etiladi, ammo kompyuterni o'zingiz sozlashga urinishlar muqarrar ravishda jiddiy buzilishlarga olib keladi. Nosozliklar va echimlarning odatiy sabablari Shuni unutmangki, Common Rail yuqori darajadagi ishonchlilik darajasiga ega. Tizim o'z vaqtida texnik xizmat ko'rsatish va asosiy ishlash qoidalariga rioya qilish bilan o'n yildan ko'proq vaqt davom etadi. Ammo ikkinchisi bilan, ko'pincha rus yo'llarida muammolar mavjud. Nosozliklarning asosiy sabablari: 1. Yomon yoqilg'i. Agar siz yoqilg'ini iloji boricha tejasangiz, ko'krak qafasidagi nosozliklar uchun tayyor bo'ling. Ular tiqilib qoladi va juda tez yomonlashadi. Ular butunlay almashtirilishi yoki buzadigan amallar tabancasi tiklanishi kerak. 2. Yuqori bosimli yonilg'i pompasidagi axloqsizlik. Eng yomon vaziyat, axloqsizlik nasosga tushganda. Bu butun umumiy temir yo'l tizimining to'liq ishdan chiqishiga olib keladi. O'zgartirish qimmat. 3. Tizimda moddalarni qismlarga ajratish. Bunday holat juda kam uchraydi, ammo diqqatga sazovor. Qattiq mexanik zarralar uning yo'lidagi hamma narsani yo'q qiladi va deformatsiya qiladi. Buzilish darajasi diagnostika yordamida baholanadi. Ko'pincha o'zgartirilishi kerak bo'lgan nozullar azoblanadi. 4. Quvvat oshishi. Ularning paydo bo'lish sabablari boshqacha, ammo elektron boshqaruv bloki zarbani oladi. Albatta, u himoya tizimiga ega, ammo ba'zi hollarda yordam berishga qodir emas. Dastur ishdan chiqadi - siz uni yana sozlashingiz va Common Railni maxsus stendda tekshirishingiz kerak.
© 2012 - 2024 glotr.uz. Barcha huquqlar himoyalangan.